Toimintaamme ohjaavat arvot

  • Asiakas on palkanmaksaja. Siksi meillä ei ole varaa menettää asiakkaita. Niinpä teemme työmme niin hyvin kuin ikinä osaamme ja aina "asiakkaan paras" mielessä.
  • Työn pitää tuottaa tekijälleen myös mielihyvää. Vaikka suhtaudummekin työhön mitä vakavimmin, emme ole vakavia. Ilon ja elämänasenteen tulee näkyä myös työtä tehdessä.
  • Käytämme ensisijaisesti suomalaisia alihankkijoita, tavarantoimittajia ja työtä. Valtaosan tuotteistamme tuotamme itse. Muut saavat ulkoistaa, me sisäistämme.
  • Asiakassuhteen pitää perustua kummankin osapuolen toisiaan kohtaan tuntemaan kunnioitukseen ja luottamukseen. Ilman tätä ei asiakassuhde ole kummoisella pohjalla.
  • Koska tuotamme palveluita ja ratkaisuja, joiden on tarkoitus myös turvata ihmishenkiä, emme koskaan tingi tuotteiden laadusta. Emme siitäkään huolimatta, että asiakas sellaisia haluaisi ostaa säästösyistä. Myymme laatutuotteita, jotka maksavat hieman enemmän. Jos tämä ei asiakkaalle sovi, emme ole oikea toimittaja.
  • Tuemme ja huolehdimme työntekijöiden ammatillista oppimista, työturvallisuutta ja edellytyksiä hyvän laadun tuottamiseen. Tämä tarkoittaa hieman parempia työkaluja, pukineita ja turvavälineitä sekä paljon tukea ammatillisen osaamisen kohottamiseen.