Toimintaamme ohjaavat arvot

  • Asiakas on meidän palkanmaksaja. Siksi meillä ei ole varaa menettää asiakkaita huonolla työllä. Niinpä teemme työmme niin hyvin kuin ikinä osaamme ja aina ”asiakkaan paras” mielessä.
  • Työn pitää olla tekijälleen myös merkityksellistä. Meistä jokainen saa ”kiksit” kun työn saa tehdä hyvin ja ja sillä on merkitystä asiakkaalle. Vaikka suhtaudummekin työhön mitä vakavimmin, emme ole vakavia. Ilon ja elämänasenteen tulee näkyä myös työtä tehdessä.
  • Käytämme ensisijaisesti suomalaisia alihankkijoita, tavarantoimittajia ja työtä. Valtaosan tuotteistamme tuotamme kuitenkin itse. Muut saavat ulkoistaa, me sisäistämme.
  • Asiakassuhteen pitää perustua kummankin osapuolen toisiaan kohtaan tuntemaan kunnioitukseen ja luottamukseen. Ilman tätä ei asiakassuhde ole kummoisella pohjalla.
  • Koska tuotamme palveluita ja ratkaisuja, joiden on tarkoitus myös turvata ihmishenkiä, emme koskaan tingi työn laadusta. Emme siitäkään huolimatta, että asiakas sellaisia haluaisi ostaa säästösyistä.
  • Tuemme ja huolehdimme työntekijöiden ammatillista oppimista, työturvallisuutta ja edellytyksiä hyvän laadun tuottamiseen.
  • Työt tehdään meillä aina niin kuin ne pitää tehdä. Ei riitä. Että kunhan on sinne päin ja iso lasku perään. Tästä syystä emme todennäköisesti voita edullisimman tarjouksen kilpailussa, vaikka liian halvalla tehdäänkin. Mutta erittäin harvoin jos koskaan tulee asiakkailta negatiivista palutetta.