Oletko ollut tilanteessa, jossa vasta toimitettu laite tai järjestelmä ei sitten "pelitäkään" ja apua ei oikein tunnu saavan mistään? Me haluamme välttää viimeiseen saakka tälläisiä toimituksia.

Tuotteita ja palveluita, jotka "pelittävät"

Jokainen on kai kokenut miltä tuntuu, kun ostettu tuote tai palvelu ei ihan toimikaan kuin Strömsössä. Meidät tapamme on tarjota vain laadukkaita, testattuja tuotteita ja hyödyntää pitkää kokemustamme niistä. Olemme rakentaneet tuotepaketteja ja toimintamalleja, jotka toimivat. Ne eivät ole markkinoiden halvimpia, mutteivat myöskään kalliimpia. Ne ovat riittävän hyviä!

Liikeideamme on tuottaa palveluita ja myydä tuotteita jotka lisäävät tietoa, antavat työkaluja päätöksentekoon, parantavat tehokkuutta sekä turvallisuutta ja pienentävät kustannuksia. Tarjonta muodostuu ryhmäviestintään, valvontaan ja erilaisiin automaatioprosesseihin liittyvistä tuotteista ja palveluista, joita ovat:

  • radiopuhelimet ja radiopuhelinjärjestelmät
  • infonäytöt ja -järjestelmät yritysten tehokkaaseen viestintään, opastukseen ja mainontaan
  • räjähdysvaarallisten tilojen Atex-puhelimet
  • prosessien-, omaisuuden- ja turvallisuudenvalvonnan kamerajärjestelmät
  • säätöventtiilit ja pinnanmittauslaitteet erityisesti kaivosteollisuudelle

Palvelumme

  • Suunnittelu: Mikäli asiakas tietää ongelman mutta ei ratkaisua, tarvitaan suunnittelua. Suunnittelu johtaa ratkaisuesitykseen, jonka yksi ilmenemismuoto on tarjous. Vaikka tarjouksen tekeminen on ilmaista, ei suunnittelu sitä ole. Tosin osa suunnittelukustannuksista hyvitetään laskussa.
  • Tuotemyynti: Voit joko ostaa meiltä tuotteita suoraan verkkokaupastamme tai sitten tuotteet ovat osa järjestelmätoimitusta. Kaikilla tuotteillamme on vähintään yhden vuoden takuu.
  • Asennus ja käyttöönotto: Tilattuun järjestelmään voi liittyä asennus- ja käyttöönottotöitä. Näitä ovat laiteasennukset, kaapelointi, dokumentointi ja erilaiset käyttöönottotoimet. Järjestelmä luovutetaan asiakkaalle kun sen toiminta on ensin testattu ja varmistettu. Asennustöillä on pääsääntöisesti 3 vuoden takuu.
  • Käyttökoulutus: Jotta käyttöönotto sujuisi mahdollisimman tehokkaasti ja asiakas alkaisi säästää rahaa, on henkilöstö perehdytettävä järjestelmään ja opetettava sen tehokas käyttö.
  • Huolto ja ylläpito: Mikään järjestelmä ei toimi pitkään ilman säännönmukaista huoltoa. IP-pohjaista järjestelmää ei edes kannata hankkia ilman ylläpitosopimusta. Suosittelemme kaikille asiakkaillemme huolto- tai ylläpitosopimuksen tekemistä kanssamme. Sopimusveloitukset ovat aina halvempia kuin viankorjaus- tai hälytystyöt.

Molemmat voittavat

Asiakaslähtöisyyteen kuuluu myös lopputilanne, jossa molemmat osapuolet ovat voittajia. Asiakkaan täytyy saada arvonlisä, joka on suurempi kuin mistä hän on maksanut. Myyjän täytyy taas saada työstään kohtuullinen korvaus, jolla hän pystyy varmistamaan toimintansa ja kehittymisensä myös tulevaisuudessa. Toimintamme lähtökohtana on, että kykenemme tuottamaan asiakkaalle tämän arvonlisän. Pystyäksemme tähän, meidän täytyy paneutua asiakkaan ongelmaan ja tuottaa ratkaisu, joka ylittää asiakkaan odotuksen. Kokemukseensa tyytyväiset asiakkaat luovat jatkuvuutta ja mahdollistavat näin yrityksemme kehittämisen yhä vain paremmaksi yhteistyökumppaniksi.